torsdag

heejsan [:   läget?
här är det väl hyfsat. fortfarande sten i bröstet och en klump i magen. det kmr aldrig att gå ur tror jag, den kmr väl kanske att lätta, men minnena sitter där för alltid. imorn ska jag spela i alla fall och jag ser fram emot det. ett ljust tillfälle i livet. det finns såna speciella ljusglimtar som man aldrig glömmer. men sen så finns det mkt annat som är ljust också. och som är mörkt. det finns lite av varje ^^,
idag har jag jobbat. först på morgon och till 4 var jag med elin och maria :) en tog anton och anna över! härligt gäng. det finns mkt att skratta åt. och en härlig värme. det är en ljusglimt i livet det också, bara att få träffa dessa människor.
påtal om ljusglimtar så har solen verkligen skinit heeela dagen idag. emmelie är så glad för det! tyvärr stod hon ju inne på statoil, med en glasruta som gränsade av till atmosfären där ute, men ok, ett måste är ett måste! det finns så många måsten här i livet. ett ex. -->        fest :D nuu måste det bli av!! jaag längtar <3 lilla gulliga fnask (A)

hoppas ni har haft en fin dag i det fina vädret!

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0