torsdag - speed cross

fääääen.. ok vad gör jag nu? dum fråga. dumt svar. inget.
de kan ju inte bli mer förbannat än vad det redan är. atleast i´ve got a sight.
herreguuuud va hlr jag på med..? :/ ta tillbaka, glöm allt. jag har aldrig sett dig förut, kmr aldrig se dig igen, ooooomm. det inte är så att de faktiskt är meningen. för i helvete, kan ni inte bara se till att de blir så dåå?! ist för att ett stort vulkanutbrott ska orsakas. sååå onödigt att bara slösa tid.

imorn ska jag jobba.
i can´t let go, you see, wherever i go, it will come back to me. LIKE THIS. i guess i´ll se the sight everytime someone opens the door. fääääen säger jag igen!

nu har jag ändrat denna bloggen ett X antal gånger, inte värt att jag säger ngt antal. åååååh.
grattis johan iaf :D väldaans bra kört, du kör galant typ hela tiden såå! - fuck denna göteborgarn ^^,

hare gött! thanks for thiiiis shit.
kanske bra. kanske inte.
if it's good, let me know. damn it!










atleast you´re blushing :)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0