tisdag

först vakna, sen upp och iväg till torsby för dit skulle resten av familjen. bada. men jag kan inte säga att det var direkt kul. de va sådär halvt trök så jag satt kvar en stund men gick ut före dom andra iaf. bråttom ut till bilen för jag var trött som bara den. martin hade också brått, så vi stack före dom andra. sen drog vi och åt på toria och de va lite roligare :P om man nu räknar äta mat för att vara kul, vilket det nog är om du frågar mig ja.. sen blev det hemåt :) åkte in till pappsen en sväng men han var inte hemma. men då var ann-katrin (?) där ist. hm.. ?
jag stal iaf nyckeln och skrev ner ett par rader på en papperslapp, sen rullade vi vidare till farmor och farfar.
farfar låg på sängen, me filt över sig och frös  :/  inte bra. men han va pigg ändå! för då satte jag mig där och stre me han. och jag tror inte han hörde hälften av vad jag sa men nicka och babbla gjorde han. och jäävlar vilka familjehemligheter som kommer fram om man sätter sig ner och pratar med en sån gammal själ. ni vet nog inte en fjärdedel av vad era mor och farföräldrar har varit med om :P
annars va läget rätt lugnt med dom. har upptäckt en sak på honom. att han har ögon som gör reflexer. såna ögon som man kan spegla sig i. haha det var väl kanske därför farmor föll för honom ^^, klyschigt sagt. 
btw så kollade jag in bröllopskorten och då höll jag också på att få en chock för dessa två individerna såg hur smarriga ut som helst :O haha vilket jag aldrig kunnat trott om jag ska vara riktigt uppriktig   [ ;
så letar ni lite i själarna på folk ni har omkring er, och bara tar er tid att lyssna så finns det en hel oändlighet där inne. och det är synd att inte få ta del av sånt. så se till att vara med dom, innan det är för sent.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0