söndag

igår va vi på kalajs. rebecka va däär å. svärt x) jessika blev så i taga sö. och sen när kl va 1 och vi inte hade sett henne på ett tag då jävlar tog hon sig nästan inte uppför trappan <3 haha kul kul :D och vi stre med malin som hängde på oss mest hela tiden. de va skööjsigt!

sen imorse när jag skulle upp då jävlar vare svårt. inte förrän halv 1 började jag skruva på mig i sängen och först då märkte jag att jag faktiskt låg med huvudet i fotändan. så kan de va! varmt som fan. nästan värre än när man e det dära som inte får nämnas (A) :S men fixade det gjorde jag. upp och iväg och spela. dä gäck. sen fick vi höra på gunn-britts föredrag som va så intressant så. men ärligt det var faktiskt det, det handlade om ungar ifrån barnhem i ukraina som fick kma till sverige för att va på läger i 3 veckor. usch så hemskt att dom sen blev tillbaka skickade :/ täänk er lixom! :( dom hade tydligen grinat hur mkt som helst..
sen jävlar skulle jag resa mig ifrån bänken där vi alla satt. vi satt 6 pers där och när jag reste mig höll hela bänken på att välta så gustav och gunn-britt blev stora som fotbollar i ögonen, och han göbben som satt längst ut höll på att ramla av! gapskratt ;D

sen ceeeentret.
sen hem. sen ut med berry [v
sen såg vi på beck! och nu sitter jag här :P haha..
funderade på om jag skulle dra till madde och låna sagan om ringen triologin imorn. så att jag har ngt att göra :D för det ska ju ändå bara regna. hm.. kanske lika bra att jag sitter här vid datorn och super mig full. jag menar, så har jag anledning till att ligga inne framför tvn imorn. fast okej, de skulle nog inte mamma godta. att jag söp mig full nu alltså. får bli en annan time! sagan om ringen e braa iaf! (Y)

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0