söndag - hembygdsgården

playat litt music där. finnemang. musiiiik <3 och denna frihetskänslan. helt oslagbart!

well, det kom ju som en väldig chock att jag har fallit tillbaka i gamla vanor även denna gång. fan jag blir så trött på det så jag tror jag spyr. nästan ingen idé att jag ens försöker ngt mer. detta blir bara så meningslöst. och om det inte går, för det kanske det inte gör bara för det dära. och för dessa känseldilemmat som jag så hopplöst verkar få precis hela tiden. vad ska till för att det ska vara annorlunda? jävla skit. jag blir så förbannad! kan nån ge mig svar på frågan varför det blir såhär hela tiden? det är ju inte nåt tillfälligt verkar det som? varför fungerar jag mkt bättre som kompis? fäwgis. fäägriis.
nu ska jag till göteborg om tre-fyra dagar. ska bli gött på ett vis, på ett annat  vis så grinar jag inombords. ^o) ?
my gooood vad ger jag mig in på hela tiden? vrfr lär jag mig aldrig? vrfr blir det aldrig annorlunda? ska jag alltså forsätta förneka, fortsätta dra mig ur, fortsätta m detta dilemmat resten av mitt liv?
min kissemiss gustav . åhw, vad ska jag göra   ?
i wanna äg tsm m you this summer. och jag vill få detta ur världen. jag vill inte känna så.. :'(
påminn mig att jag aldrig mer ska bli det. aldrig mer.
gött att jag är bra på att styra av iaf. take it easy. inga hopp givna.

så jävla onödigt. vi kör m one night stand ist lr? ^^, va säger du sofia?
- okää de där m one night stand e inte så himla bra ändå xD
get drunk and be somebody. HAHA.

prata m mig för jag behöver nån att prata m.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0