måndag

gjorde mitt första E-pass idag :) GÖTT ^^; de e inte fel och ha möra pass. mkt bättre de! så får man kvällen ledigt. och förmiddan gick oförståeligt fort. när d va lunch kändes de som jag hade gjort 2 timmar av ett G-pass. jävla gött! men dagen går väldigt slow när man inte mår bra.. i nerverna xP haha!
ångeest yeah, i get it. jag har ramlat tillbaka till gammalt vanligt beteende. skäms lite över det faktumet :$ i got to make this life make sense. now i find myself so far down, away from the sun again. det kanske är dags att prata med ngn om det. som kan hjälpa. jag vet att ni lyssnar vänner men de blir lite för mkt för er tror jag :P kan jag tycka och känna.
hur kan man först va helt förtrollad i en person, nerkärad totalt och sen på en blixtvändning tappar man allt och blir helt fylld med nån jävla slags ångestkänsla?! stre me emelie igår om sånt också ^^, och det kändes väldigt gött då. för hon hade lite samma känsla :D och det är så gött att kunna prata om det. e nog litt föör fölkglaa jag xD

till torsdan åker jag till göteborg! faan de ska bli lite roligt [: lite gött att kma härifrån me. men ändå. sakna folk <3
where am i gonna go?   ;D vad tkr ni?

vet ni? huvudsaken är att ni finner den inre lyckan. i själen. materiella saker är bra, visst. pengar gör allt mycket lättare. men att ni mår bra inombords, med er själva, med omgivningen. asså när ni hittar jämt denna känslan, då lär ni er att uppskatta allt som finns runtomkring. i know ;)
nu vill jag att det ska bära av..
don't try to stop me, för jag är en vild själ som inte kan tämjas. vildsläppt freak ^^,


do you wanna join?
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0