måndag

jag och sofia hlr på med värsta grejen nuu xP fyfaaan! - jag vet vad du gör på skolans toaletter!
HAHA xD 
- mjoo tack, JAG såg :S [och jag har ingen lust att se igen] haha.

KÖTTKÖTTKÖTT ^^

åh guud så gött me sol! det ska väl bli fult väder i ett par dagar nu också :/ hmpfr.. tkr vi inte om :(
men seeen kmr solen :D jäjää (Y) i feel that för vi ska ju tälta, vi ska festa, vi ska på hamnfesten, vi ska till nån stuga, vi ska till nåån ;D joodääh, och parken. så nej nej nej, måååste vara sol! och varmt och gött, för då blire draag xD omöjligt att hla sig ifrån såna grejer! haha.. lr de fixade jag rätt bra på arvikafestivalen då jag jobbade :( men fredan va som märkbart allra roligast. definitivt där på slutet        (v. vi får väl se.

(v


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAH XD tack gode gud att jag inte såg :D:D

2007-07-16 @ 19:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0