måndag

- och det är inte den bästa dagen i mitt liv direkt. för min mageeee e inte direkt i toppform :/ för vidare info, ring 118100.
jääjä jag har inte jobbat idag :) för en gång skull kanske. mkt mkt skönt iaf åh slippa det en dag som denna :S glöm vad jag skrivit.
jävla sväärt, jag har fått mig en ny polare på andra sidan jordgloben. lisa hette hon x) kuul :D snurra ett varv åh kolla på'na vetja!

älska solen < 33 finns typ inget som får mig att må bättre än en blå himmel åh solen. nee stopp. ska jag berätta vad som verkligen får mig att må bra? jaja ni orkar inte lyssna på det, lr ni och ni. jag vet 2 pers som läser min blogg, lr som jag hoppas läser min blogg. naee nu blev det lite konstigt. missuppfatta inte det dära nu höörni. jag vet iaf att en läser min blogg, det är isf anki för hon har kommenterat en del av mina bloggar. men sen e jag inte säker. men wtf ^, ni behöver inte läsa mina bloggar för det står ändå inget viktigt i dom. ööh, vad jag ältar. joo, det kanske kan va bra att läsa dom ibland ändå för åh fatta vad jag menar med allt! :P hm, med andra ord, ni kmr inte fatta ngt så skitsamma.
det som får mig att må bra iaf det är när alla mina folk runtomkring mig, lr ja, alla kan inte ha kul hela tiden, samtidigt, men när mina vänner mår bra [v när vi ääger tsm. den lyckokänslan :D finns inte mkt som går upp emot den. sen detta hära med vädret, ja vet, då tänker ni som känner mig - vrfr blir hon inte en meterolog ffs! då kan hon sitta där åh kolla på sitt jävla väder bäst hon vill. och - visst, det kan jag ju, och kanske blir jag det, det får vi väl se men gött e det iaf och humörshöjande när solen skiner och himmelen e blå (: great!
men the folks då? ^^, mjo ja e mkt beroende av dom också ;) lr beroende, det e jäävlans kul när dom e i farta och man känner sig delaktig och man bara kör sitt race lixom. men just nu, aah, det känns inte som alla e direkt delaktiga och e i farta :/ och det vet ni också. speciellt du vet det. o vrfr e det så då undrar jag? vrfr har du blivit sån? visst, nog att jag känner dig och knows men ööh, attityd? känner att det e ganska dålig stil :/ och man försöker och försöker och försöker. va får man tbaka? i feel repetitive.

fääen denna sommarn skulle ju bli b-ä-s-t !!!!!
don't leave all this? betydr det inget för dig?

suuuuger fan kuk att jag inte få festa på arvikafestivalen. lust att bara slänga biljetten och lägga mig hemma och gråta. dra ööt ..

snälla snälla rara what about you, and what about the weather? WHAT ABOUT THE SUMMER!? </3
och WHAT .. ABOUT .. the love ? fts !


baguetter <3
(v

Kommentarer
Postat av: anki

haha, självklart, JAG LÄSER ALLTID dina bloggar :D haha! sommaren kmr att bli bra till slut. I believe it will :) emmelie utan väderprognoser är ingen riktig emmelie ;) haha!! <3

2007-07-03 @ 13:20:28
Postat av: Lina

Klart allt ordnar sig du :) Vet att det kanske inte värmer men jag vet själv hur det är. Jag om någon har alla hemligheter och tankar, så jag vet. Men inte för att jag och du är "vänner" kanske men jag finns om det skulle behövas, med risk för att låta patetisk xD men iaf . :)

2007-07-05 @ 12:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0