lördag

;   exakt en vecka sen dan och jessika. så roligt :)

hej hopp i galopp. idag har jag jobbat ;   såklart! haha xD nej men första "passet" gjorde jag med anna och anton. hur härliga som helst    <3. sen gjorde jag andra "passet" med läijf "leffe" coolingen och martin de roliga barnet xD haha. faan idag vare fan litt små komiskt. leif med "nästa kassa" skylten HAHA ÅH GUD :) jag diggar dessa ja. stort. de e inte fel att jobba där iaf.
där vid 7-tiden lr nåt så kom lillis och fredrik. haha ingen bulle och kaffe idag meen! vare på fryksdal och va så sväära så. så jag tror martin hade en hel del som han inte säger ett pip om till nån när man frågar. EHM .
och gissa om.. madde glömde mig xP hon dumpade mig. vi som skulle samåka hem efter jobbet. hahahaha!

igår höll jag på att gå upp i atomer, de fick bl.a. anki och sofia erfara som råkade skriva med mig på sms då. klockan var 01.00 ;   är det dumt att gå upp och gå ut?
ut gick jag. det blåste. ja det blåste så man lixom kände riktigt hur luften fylldes under vingarna och bar en upp. frihetskänslan. och en bar himmel med nån enstaka stjärna på och sol i kanten. lr inte sol direkt, men ni fattar. de syntes ljus! SYNTES. men det blåste också så man höll på att ramla omkull. lille kattepuusen gustav följde med också. det är knäppt, han har alltid en tendens till att möta mig på halva vägen när det gäller sånt.. punkt.

waaow. d va en chock. till det bättre kanske :)

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0