friiday morning

fri är den inte. för jag ska snart iväg och jobba men det kändes som jag var tvungen in och skriva en blogg. för det är så mkt som snurrar i mitt huvud just nu och har gjort hela kvällen igår och i natt. en del av er vet vad det är, men ni vet inte allt. äh, jag kanske bara får för mig saker, det var väl inget nytt direkt. men det är ngt med denna känslan [v så jävla svårt att beskriva hur den känns, jag har försökt ett par ggr och dom ggr har jag kmit på ngt så långsökt som t.ex; sväva ut över ett solbelagt och öppet landskap på ett par fågelvingar. fyfaan. den känslan asså! [v försök att motstå den om den ngnsin kmr till er!
herreguud, vad är det för fel? att inget veta och att inte ha ngn koll det är hemskt. att inte kunna bestämma över ngt. vafaasen va de för lögn nudå? bestämma kan jag ju. men det är inte bara upp till mig. det är mkt mer upp till dig! d är d fan de. så menar du/ni/vi ngt så pleeeaase.. för denna skiten kan bli hur fel som helst.

om man nu vrider och vänder på allt och försöker få
ner alla känslor i en bild, då skulle det nog isf få bli denna.
då e frågan kmr det spricka upp?



ÖHJ ^,

screw the heart --> (v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0