friday night

uhm.. va är de för depp grej? så förbaskat onödigt. åååh..
jaag saknar dig.           /v.


idag gick jobbandet väldaans fort för jag jobbade med sofia och anton på första passet (Y) sen jojo och pär. fyfaan så vi strir. haha! baka bullar, om fryksdal, guys xD a de gååår! haha och bäst på att stå i kassan och veta hur mkt typ pizzor och ost kostar?! för dom går inte in i maskin va jag tänkt att säga. dom går inte in i kassan menar ja. lr iaf inte vissa saker. men har lärt mig att mini meal snacksen kostar 19.90   x)
så bröstade vi upp oss för en slags vakt som kom, rak i ryggen och ordentliga. så han bara; aah jag har bensin.. på.. jojo: (rak i ryggen, märkbart ordentlig och kvick som få) 7:an! sen bara gapskratta jag :D kuligt! ååhw jag vill åå på fryksdal (A) hahaha!

every little dream i dream about you,
every little song i sing about you [which is quite many]. you drive me crazy xD

something worth leaving behind.
och bon jovi på detta också < 3
you´ve got the look, but you´re still with the wrong girl ;)
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0