fredag

raa'l det är ordet för mig det. haha. jag har så himla mkt jag vill göra. det finns verkligen massor! och jag skrev fullt med saker på msn förut till sofia som var hur knäppa och kanske långsökta som helst. men jag känner så och känslan är jätte härlig, när man känner att man verkligen brinner för ngt.

t.ex. musik nudå. alla frågar; vrfr är inte du med i idol? vrfr söker du inte dit?
nej asså, för det första så är det inte ens kul. visst, det är kul att kolla på alla folk som gör bort sig. och okej, man kanske får möjligheten till skivkontrakt och blablabla. men det är verkligen för jävla kul att bara vara en förmåga som har jobbat sig upp själv. och som inte försöker vara ngt annat än bara en person, med ett stort hjärta lixom. sen för det andra så försvinner dom som har varit med i idol tkr jag. men det är ju min åsikt och om jag nu ens skulle gå vidare eller nåt sånt, vilket jag inte tror, så skulle jag isf bli stämplad som "hon som var med i idol". nej tack jag klarar mig nog ändå :)

idag var jag på begravningen. det var hur fint som helst. trefaldighetskyrkan i arvika är väldaans pampig och vacker. och jag kan bara säga att det var fruktansvärt jobbigt att stå där bredvid kistan, med han och hon framför sig som verkligen satt som tända ljus och blickade just på mig. men det kändes ändå som solen lyste in rakt på mig. och som ett sista farväl till dig kajsa vill jag bara säga; tack. du vet inte vad det betydde att ha er här.

nu giiirls får ni hjälpa mig att göra slutet av denna sommarn minnesvärd         :)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0