driiives me insaneeeeeee

okej okej okej okej okej okej okej, pust.. OKEJ.

först och främst så fick jag just nu väldigt ont i min tand. AJAJ      :/
..                                    åh nu sitter jag här me tomt hjärta.
ehm ja, det var ju sant till viss del. faaaaan orka med ledsamheter. det e så drygt, nu syftar jag inte på en PERSON, nu syftar jag helt på mig själv och ledsamheter i all utsträckning. snälla kasta på mig alla ledsamheter som finns - jag finns här för er familj, vänner, människor. jag e stark som faan, det var väl ändå att ta i. men när just den dära känslan har försvunnit.. då är det tomt alltså. då är det tomt i kroppen. för alltså, i våras, då fanns den där. då fanns hela paketet - då fanns värmen, hoppet om att allt skulle ordna sig. känslan att man e en fågel som står på en klippavsats och som breder ut vingarna, tittar upp mot solen och slänger sig ut i luften. luften e så förbannat mkt mer. det är den som får dig att flyga, brisarna som får dig att hoppas, havet som får dig att gunga. ööhjj nu blev det tjatigt. och när nån kmr och slår på en?! ja vafaan, man kan ju undra om man har blivit ett nervvrak?! :/

SUUR E JA SOMFAAN FÖR JAG LYCKADES RADERA HELA JÄÄVLA BLOGGEN SOM JAG SKREV - ÄNDA HIIT.
SE PÅ VRAKET. JAG DRAAAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0