onsdag

Typ en och en halv timme sen jag kom hem ifrån Sofia. Där var vi alla idag, förutom Madde :p Lite trist att hon inte var med men så är det! Jag skämdes för att jag inte hade några julklappar till någon av dem, men nu var det ju faktiskt så att vi bestämde att vi inte skulle byta, så ja.. Det var egentligen ok. Presenter fick jag i alla fall. Dom roligaste av Sofia och Anki :p "Ölspelet" och en sån, va heter det, som man har sprit i. Sån plåtsak :p Mamma sa vad det hette förut men jag har glömt det nu. Det var fan roligt som as! Av Loiis fick jag bl.a looser-boken, "konsten att misslyckas med allt". Den kan vara rätt fyndig att ha faktiskt :) Av Jossan fick jag en gammal present som jag skulle ha fått för 3 år sen, det var ett svettband ( varför det i hela världen heter så, det kan ja inte förstå men ) och några gummiarmband typ. Sen en drinkmix-sak :D Jag fattar inte varför jag får så mkt supargrejer. Men det är kul såklart! Det spelet ska iaf lätt med till Danmark. Och gissa om det ska köras på nyår =D Så sammanfattningsvis har vi haft lilla mini-julafton idag, utan Madde dock. Det var trevligt. Jag stannade inte så länge för mamma kunde inte hämta senare.
Idag fixade jag majoriteten av alla julklappar och det är jag ganska nöjd över. På fredag eller något får jag försöka fixa de återstående. Sen är också den striden över. Jul är verkligen en stressig tid, fast den är klart den mysigaste.
Jag har en tendens att alltid starta sent med julklappshandlingen, därför blir det massa onödig stress i slutet. Antar att det är något som ligger i släkten, för sån är mamma också. Det kanske är övergående..
Just nu sitter jag i alla fall och ignorerar mamma :p Jag blev så förbaskad på att de hela tiden ska ha nåt i "utbyte" emot att de gör mig en tjänst. Typ köper ngr cider eller så, då vill dom att jag ska följa med till Sysslebäck på juldagen. Det är så drygt där och jag har verkligen noll dit att göra. I slutändan blir det väl säkert att jag följer med ändå. Nu ska vi inte bli såna då, det är ju faktiskt jullov nu :) Men jag kan inte låta bli ändå. Ignorera.
(v

Kommentarer
Postat av: änkx

fickplunta!! så heter det serru!

2007-12-19 @ 23:40:03
URL: http://ankinilsson.blogg.se
Postat av: emmelie

ja det gör det! :)

2007-12-20 @ 10:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0