julafton 2007

Jäpp jäpp, idag är det julafton och det är egentligen hur festligt som helst! Jag har inte gjort speciellt mycket, bara latat och knappt varit ute alls. Det är inte bra, måste verkligen försöka vara ute nu. Viktigt för att kropp och själ ska må bra.
Hur som helst så var det inte längesen mormor och morfar åkte hem och det har varit jätte mysigt. Mormor är så himla go och jag ångrar att jag inte gav henne mer i julklapp än jag gjorde. Hon är verkligen värd mer, så mycket som hon har ställt upp för mig. Alltid lika snäll och förstående, det är tur att jag har de två filurerna! Så jag tog lite kort tillsammans med dem för jag fick ett sorts block där jag ska klistra in massa kort och göra lite book scrapping :D Jajjemän, alla underbara minnen under år 2007 och förstås alla tidigare år ska in där! Det ska blir riktigt kul, älskar att pyssla ihop minnen. Jag ska skriva ut lite bilder på fotopapper och klistra in och skriva under. Det är så grymt kul att sitta och kolla i såna album!
Som sagt, alla verkade nöjda med presenterna, men jag hade velat gett mormor mera. Kändes som hon blev besviken och jag hatar verkligen sånt. Det är så hjärtskärande att se, men jag kom på en sak som jag tänker ge henne. Nu i mellandagarna, om det är öppet, så tänkte jag ringa och höra vad en massagebehandling i Arvika kostar. Tänkte först på Selma Lagerlöfs spa men jag vet inte. Någon måste ju följa med henne i så fall. Dessutom så gick julklappsutdelningen väldigt fort över i år. Hmm, vad berodde det på egentligen?
Jag fick i alla fall en gitarr :D Yes, en losig Ibanez men vaddå, den va snygg tkt jag och det låt bra, fast jag måste koppla in den för att höra riktigt då. Det orkar jag inte göra idag, men jag stämde den åtminstone.
Nu går det en jättebra film på 4:an, Splash heter den. Det är min och Maddes film, den har vi stritt om sen vi gick i mellanstadiet. Båda hade sett den och fatta vad den andre menade men vi visste varken vad den hette eller vad det var för skådespelare som ingick. Nu vet jag att Tom Hanks är med i den i alla fall!
So this i Christmas..
GOD JUL :D
Man ska verkligen ta vara på släkten.
Älskar er.
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0