torsdag - estet

Flum. Äms ska bli flummis. Ah i alla fall om hon har den inställningen. Okej, jag gillar djupa saker. Men nuuruu.. Nu grönnar jag lite. Hårdrockare, har inget emot det! Klassiska typer, har inget emot det. Har typ inget emot emosar lr punkare lr så hlr, bara dom är trevliga! Det är huvudsaken :) Men såna jävla översittare som tror att dom är ngt och nonchar en och hlr på. Det är sjuukt jobbigt :/ dom kan ta sitt pick och pack och dra. Meen. Ni visste att det skulle komma ett men. Flummisar. Fanns det en smiley som verkligen tjurar, himlar lite med ögonen, och som säger; ditt jävla nöt, då skulle jag ha satt in den här. Snälla du, försök att ha en bra inställning nu. Du har ju faktiskt precis börjat skolan. Gått två dagar. - Jooda detta blir bra det vöttö! Inget å klage på förfan. - KLAAG ITTE DAA! VA NÖJD MÄNNISKA. - Uffa. Jag är inte det just nu. Kanske blir jag det senare, va nöööjd. Men det beror ju på helt vad man ska vara nöjd med det. R E T A R D / Cäpää.

Idag störde jag SP 1B först och främst. Jag & Madde slutade 13.45, drog oss ner till samhäll. Tur att samhäll finns och natur, handel och grejer så man kan prata med dom! Annars hade jag dött. För shiet alltså om d är gött. Jag kika in lite sådär halvt diskret i samhälls 1:ans klassrum och Madde bara knuffar in mig! Hela klassen vände sig fan om, jag stack ut innan ngn hann blinka? Dom flesta såg mig nog. MEN DEN BJUDER JAG PÅ! Jag bjuder på rätt mkt sånt, hmm.. Sen så var jag lite mer änglaaktig och i stort sett tog Sofia, Madde D, Malin och Sabina ifrån deras projektarbete. Haha så vi stod och stre ett tag i dörröppningen xD dom var utan lärare ju så d är lugnt, det gick bra. Sen bara hakade jag ju på Anki och hennes kompis Elsa in på deras lektion. Dom hade också projektarbete och jag satte mig på bänken och tjöta som bara den. Läraren kom tillbaka och sa inte ett ord till mig. Jag bara; ^o) Vafaaaan?! Så var det definitivt inte på Gunnarsby. Eller om man säger såhär; så var det inte i Maria Nilssons klassrum.. Happ, det var jävligt gött iaf! Komma bort ifrån "flummisarna" lite. För shiiiit, om det är flummigt. Och bitchigt. Lr vaddå, det är en person som är så och resten verkar schyssta. Har mkt stor lust att peta bort denna person och fjolltötten som Madde tkt. Jajaaa!
I miss Gunnarsby, quite much! Där fanns tryggheten. Åh i stort sett alla kände alla. Menmen, man ska väl bort därifrån ngn gång också. Nee-ej detta var drygt. Återkommer..
(v

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vet att det är sjukt jobbig med folk som säger att allty blir bra. För jag är också nere nu. Men första veckan är hemsk på solberga, andra också. Men när du gått ett par veckor(50 haha) då känns allt mkt bättre. Solberga är grått och trist och knäppa lärare men det är inte som det alltid verkar, man kan ha kul även där :)
Och det är inte bara flum på estet, det finns alla typer. Är jag flum? xD jag går ju samhäll men. :P Iaf, jag finns här med tips råd och skrivlust om du också har det :)
Men du kommer passa in perfekt!
Btw, översittare finns det alltid på es. Det är såna rikemansbarn som är vana att få vara bäst, men låt dem då vara det, för du är ändå vackrare, smartare och mer jordnära, sjunger troligtvis bättre också! ;)
Det ordnar sig. Upp med hakan. :)

2007-08-24 @ 14:46:33
Postat av: emmelie

Det uppskattar jag! Nej jag tycker inte du är flum :) Det var inte precis det roligaste stället jag varit på, blev besviken, men jag antar att det blir bättre med tiden. Och ja, det finns alltid bitchiga typer. 0730985014 - du får gärna skriva ett meddelande! För skrivlust, det har jag och råd är nog precis vad jag behöver.

2007-08-24 @ 17:58:52
Postat av: emmelie

Jag har blivit väldigt osäker på om det verkligen är rätt linje för mig..

2007-08-24 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0