tisdag

I can't see you.. But I can feel you. Om jag ändå kunde få ner allt jag kände i ord. Jag ska försöka, det kmr bara bli en massa nonsens men här kommer det iaf.
I want so much to open your eyes, cause I need you to look into mine.
Tell me that you'll open your eyes.

I varenda blogg tycks jag tjata om nån obeskrivlig känsla. Men gott folk, den är verkligen omöjlig. Har du fått denna känslan en gång så känner du igen den och du får ett behov av att få den igen. Och när den slutligen når dig igen.. Då finns du inte längre, för då har du flugit iväg, och inte en människa kan bring you down. Du vet att du är oslagbar och no matter what, så kmr du fixa det! Alla hinder ivägen. Asså, det säger så mkt. Och jag blir bara så glad av den. En solnedgång. En klar sommarnatt. Vindstilla eller blåsig. En solig morgon. Nothing can bring you down, människa! Och som sagt, när man får känslan, då lär man sig verkligen att uppskatta allt.
Jag hade en tendens till att få den under live earth galan. Snowpatrol. Fuck, det var djuupt. Eller Foo Fighters. Dom hade det budskapet och det bara sprutade ut glädje, vilja, STYRKA! My God, this is my life. I don't quite know how to say, how I feel. Men mitt liv asså. Det finns så mkt jag vill göra med det. Och jag känner livslusten fylla hela kroppen och bara; AAAAAAAAAAAAAAAHH! Jag kom på en rätt smart grej för några veckor sen. Jag är en frisläppt själ som är otämjbar. Det är såååå sant. Spirit <3. Känner du rysningen över ryggraden, då har du hittat rätt. Detta har jag funderat över på sistone. Jag var iväg på Rolling Stones och bara att sitta i publiken fick mig att reach the sky. Det är mäktigt! Jag vill dra härifrån. Nu! Se nya saker! För nu har jag friheten, känslan på min sida. Det känns som jag kan ta mig hur långt som helst. Man får väl kanske ta och komma ner på jorden, men härligt, det är vad det är ;D lyckoorus! Det kanske är nåt liknande jag ska syssla med i framtiden? Då undrar ni, "nåt liknande? Nåt liknande vaddå?!" Då har ni inte fattat ^^,
Ibland kan jag undra över vad jag vill, vad jag har tänkt att fylla de tomma bladen i mitt livs bok med. Ibland vettafan, det blir helt sjukt, jag tappar fotfästet och jag vet preciiiis hur det är. MEN, man reser sig! Och visst blir man helt till sig när man har rest sig?! Man blir så otroligt stark. Att få vara med om när en människa reser sig, det är grymt. Resa sig från botten och upp igen. Faaaaaaaan, det är power!!
Live earth, härlig känsla. Backa undan för here I come ;) Orka stanna på ett och samma place för alltid ;)
bonjovifoofighterssnowpatrolgöranfristorp detsomäräkta <3

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0