onsdag m maalin (v

Tillbringat dagen i Kil hos min 3-männing Malin Hedlund ! VSBFAP - våran klubb ^^.
Kul som alltid :) Hon har ett leende på läpparna hela tiden. That´s why I like you darliiiiing!
Typ, lixom, hallå, nää ja vene :P Och att tvinna hårslingan, det är kul det med. Haha =) Kort sagt, det har varit en mkt bra dag, trots det fuuula vädret som gör mig så less hela tiden :/ Snackat lite skit och sånt m henne! Gött det.

Imorn ska jag iväg och jobba. Jag har ingen lust med det, har varit ledig så länge nu. Men någon gång ska man väl tbax. Jag gör sista dagen på fredag, vet ej om jag får helgjobb. Vet faktiskt inte om jag tar det om jag får det. Jag menar, det är ju väldigt bra där och diggar de som jobbar där hårt, meen. Det var ju detta med tid.. Och ork. Suck.
Jag har lust på att resa härifrån ^^, maybe I come kidnapping you Mälin.

Härrå


like this biatch väry much! <3

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0