måndag - skolan på nytt

Min förra blogg blev lite drastisk.. Och jag kan väl erkänna att jag kanske har lugnat mig lite. Men jag är fortfarande väldigt osäker och det lutar just nu inte åt ngt håll. Men så pratade jag med Rebecca idag litegrann. Och det är väl tydligen väldigt mkt man missar och isf måste läsa in på dessa resterande poängen man får att individuellt bolla med. Jag vet inte riktigt vad jag vill, om jag är beredd att göra det. Det måste jag vara om jag vill kunna söka in på högskola sen och ha goda chanser. Visst, man kan ha goda chanser med estet såklart, det är inte det. Men det finns så mkt annat jag också skulle vilja göra. Sånt som aldrig har kmit ut eller så. Samtidigt verkligen älskar jag musik, och vare sig jag byter eller inte så tänker jag för alltid fortsätta med det. Eller åtminstone, lyssna på det för alltid. Det är svårt att lova ngt nu, om att man ska fortsätta förevigt, när så mycket annat kan spegla in. Men det är en otrolig tillgång iaf och det är tur att musik finns. För utan den vore jag inte den människa jag är idag. Eller den jag kommer att bli.. Men jag har inte ändrat mig eller så. Har bara väldiga breakdowns. Det känns som jag står vid sidan av mig själv och kollar på. Det är rätt mysko. Och vem ska man prata med det om? För det är min framtid och det jag gör påverkar den. Inget är fel, för det är en erfarenhet mer. Men jag kanske inte vill. Jag kanske vill. Jag vet inte, för jag står mittemellan, och snälla kan inte bara ngn rycka bort mig ett tag? Kolla på stjärnorna, dra ngn stans, ligga under solen, försvinna ifrån beslutet a while. Make me realise somehow..

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0