god morgon

Vaknade av ett galet skällande utanför fönstret och där står 3 hundar och skäller argt på varandra, så jag tar med vattenkannan, går ut och smyger dit och dränker dom alla 3 utan att dom är beredda på det. Så den ene flyger under bänken, och dom andra 2 tränger sig desperat in i varsitt hörn till att börja med men försöker sedan ta skydd under sina bänkar. Men ujj va störande det är med sånt jäbbande. Usch, det ryser mig vid bara tanken!

Igår var jag iväg med Madde till Gönnerske. Först fick vi för oss att vi skulle åka till Lidsjötorpet eftersom Johan fyllde 18, och dessutom så behövde vi stolar att sitta på, på scen :) Så vi droog dit! Och tro fan inte att en enda själ var vaken där. Vi tog dom med andra ord på sängen. Men Peter hörde Gunnel viska, "Gittan!" så han kom upp och fick en chock när han mötte 4 ansikten i hallen. Rätt sköj :) Sen kom Gittan upp också och hon är lika rolig som vanligt! Johan, Gustav, Eskil såg vi dock inte till vid det tillfället. Vad beträffar stolarna så hjälpte Peter oss att stadga den ena, det gick rätt bra, men då och då, under framträdandets gång så kände man att stolen vinglade till. Jaa, vilket hade blivit ett ganska roligt ögonblick om den hade fallit ihop.
Madde har iaf fått sig en Hagström gitarr! Den var super duper fin :D Är man avis eller! Röd och värsta slim..
Och vi jönsa oss såklart, så efter vi hade gjort första uppträdandet tog vi gitarrerna och gick ner och satte oss på jalé och spelade där. Inte ett moln på den klarblå himmelen! Hur fint som helst! Och vi la oss ner och sen kom vi på att vi skulle jönsa oss ännu mer.. Då gjorde vi kullerbytta nerför halva jalé medan Anders och co spelade på scen. Men vi hade nog halva publikens ögon på oss iaf. För sen snurrade vi och grejer och släppte taget och flög åt olika håll. Haha, detta var ungefär som att bli berusad ^^, Gustav bara: Gör ni såhär varje gång ni spelar? Isf är det lättare att ta sig en sup!
Jag lyssnar på Forever Young - tack vare Sofia :)
Pratade med Malin på djuraffären igår också! She´s da shiet xD Det var gött kan jag lova! Med tanke på allt detta med skolan. För hon har gått precis samma och jaa.. Wow säger jag bara.
Igår efter att jag hade pratat med Malin på Maxi så drog vi till Gunnel. Hon fyllde nämligen 46! Så GRATTIS GUNNEL ^^, Och vilken tid kom vi hem? Mja hon var väl sådär runt 10 kanske. Kulkul!
Jag har blivit extremt förkyld också. Jag gillar det inte! :/
Do you really wanna live forever? Forever? And ever?                          No, I don´t think so.

Hörs sen,

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0