fredag

3:e dagen. Det går sakta framåt. Men då är frågan.. Om man räknar med att jag skriver en blogg om dagen, framöver nu i ett år. Krävs det då ca 300 bloggar innan jag känner att; detta känns bra, känns som jag har hittat min plats och det kmr bli bra framöver. Ungefär som; älska livet. Är detta vad jag vill? Fyfan vad pessimistisk jag var nu! Men det känns inte som det går att vara positiv. Kanske är det så att jag vill hata allt. Jag börjar få en finne under läppen :S Aaaaj säger jag bara! Men nu var det inte det..
Nog för att jag tjatar hål i huvudet på alla om vad jag vill eller inte, så jag skulle ju verkligen inte behöva skriva om det här. Eller så gör jag såhär att jag skriver ner allt jag tycker och tänker om det här och håller käften inför folk istället? Bra det skulle bli då, jag menar för alla som känner sig tvunga och lyssna på mig!
Gött m helg :D Båda parkerna under helgen, vet ej om jag ska dit. Det får vi se! Beror lite på fnask också (AA)

Nej ärligt talat. Jag vet inte vad jag har lust med. Det känns som jag inte har en susning och att det är likgiltigt att gå på estet. Herreguuud, då har jag alltså tagit upp en plats för mkt om jag kmr på att jag inte vill gå där?! Vilken jävla miss isf. Men nu är ju läget så att jag inte har kmit på det än och jag hoppas att jag ändrar mig, känner mig bekväm alltså, helst nu för sådär tänker jag inte hålla på, om jag inte måste. Vilket jag lär bli illa tvungen till eftersom att jag är som jag är ^o) Förbannat!
; Om du valt fel program, stod det högst upp på overheaden som SYV använde igår. Jag kände en klump i halsen.
; Specialutformat program. WÖÖHEJ! Byta ut ngr kurser, lägga in ngr andra! Där ramlade poletten ner. Men då var det ju så att det var en hel del arbete, en hel del folk som skulle godkänna och blablabla. Men han hade ngr elever som hade sånt program varje år sååå, d var tydligen inte helt omöjligt.

(v

Kommentarer
Postat av: emmelie i egen hög person

Kan bara tala om att det tog till den 8 Oktober innan jag bestämde mig för estet!

2007-10-12 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0