fredag

Sista dagen gjord på statoil innan skolan börjar :) Fäen, we have a lot of memories där! men det är ju inte över än ;) Fick ju nämligen.. Helgjobb! Jag och Johanna skulle på nåt konstigt vis, enligt Martin jobba halva varannan helg. Men som sagt, får nog ta och fråga Pär det där. Eller så ringer han mig eftersom att jag gjorde sista dagen idag! :) Lalala*, oturligt för Martin som fick jobba extra idag för sjuklingen Emma och sedan fick rycka in hela helgen. Inte lätt! Men såååå är det :P

Visste inte om jag skulle bli själv eller inte ikväll. Men d ser ut som d blir ensamt haha ^^, lr man vet aldrig.

Återkmr snart /v.

Ah, nu är jag tillbaka igen. Hääh verkar inte som d blir så ensamt.
Förresten påtal om ingenting. Jag HATAR ångest. Pankiångest är d värsta jag vet, lr bara allmänt ångest. Fyfaan om man kunde döda det ordet och dom känslorna och allt vad det innebär. Då JÄÄVLAR hade jag dödat det! Rakt av, utan att tveka! Men allt fixar sig väl tillslut. Hehe d finns många cp känslor. BLÄÄ för känslor :/ Nej förresten, ångrade mig nog nu.. Vissa känslor är d bästa som finns <3. Wooow! Kusten <3 Solen, ängarna, SOMMAREN, FRIHET! <3 Utpå m 9:orna! FYFAAAN. KAN EJ BESKRIVAS! Inte värt jag gör d heller!
Och dudå.. Du är så hiimla fin. Jag tror jag är kär <3 Va perfekt väl!
Hare!

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0