första skoldagen i det nya livet

Nya livet.. Ja, jo, det är väl det det är.. Tog ett stort kliv in i det imorse. Det var ungefär som att kliva in i en ny dimension, kliva på en pall och stå där och vingla för att sedan sakta glida nerför i en väldigt brant backe. Men i så fall så glider jag bara neråt med en fot. Jag klamrar mig fortfarande fast med resten av kroppen vid pallen, och fortsättning följer imorgon.. Ungefär. Det gäller att ha armmuskler iaf. Ganska svårt att förstå. Jag har lovat att skriva ner mina tankar i den här saken, och då gör jag det.
Otroligt gött att Sara är med i klassen måste jag säga. Det är en lättnad och ett slag vunnet i sig faktiskt. För med tanke på omständigheterna och dåliga inställningar ibland så, jävlar i min själ höjs humöret ett snäpp med en så social person som hon! Att fixa tre år på ESMU blir säkert inte nån barnlek för jag kan tänka mig att det gäller att ligga i, men jag tror att med mycket nöje kmr man klara det. Och om nästan exakt 3 år sitter man där i aulan på Solberga med vita mössor och bara väntar på att få flyga ut. The truth is.. I can´t wait!
En ny period har påbörjats idag, och dagarna framöver lär vara fullspäckade. Sakta går det framåt, en dag i taget. I sniiiiiigel fart :S

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0