´ dooh

Bröllop och Jäkelskap. Stefan o Krister :)

- Hu gick de me pästen, Lennat?
- Jo jag doppade huvudet i vattnet så han nyktrar nog snart till.
Dag-Otto smeker Lennart på huvudet.
- Men de e ju alldeles torrt?
- Inte mitt huvud, HANS!

- Dag-Otto, väck prästen!
- Nä, pästen ä väck!

Dag-Otto om den nersöpna prästen som han måste stödja innan vigseln.
- Men käja nån, du e ju som en påse makajonej.
Lite senare kommer han på sig själv.
- Nej ståj ja å hålle i klockspelet?! :O

- Kära församling, sluddrar den nersöpne prästen som fått ställa sig på en potatislåda. Nästa hållplats paradiset!

Rakel känner sig smart.
- JAG KÄNNER ATT VI ÄR I BEHOV AV EN NEUTRALER OCH DÅ RÖSTAR JA PÅ ME!




på smhi.se står det att det ska vara fint väder. men jaa.. det är ju mer än vad man kan säga om detta. det är grått.
förstå hur trött jag är. har sovit i en halvtimme eller nåt nu men vaknade av att martin kom och väckte mig.
- duuue, mamma spyr. [  gött! då vet jag!  ]
gäller att disinfektionera mig nu så jag inte får det jag också. martin börjar skolan till morgonen, jag börjar på onsdag. vet inte vad jag ska tro riktigt.
jag vet inte vad jag ska göra. jag vill gå och lägga mig men lägger jag mig nu så vaknar jag säkert sen. jag vill lägga mig nu och sova ända till morgonen. just nu; pink - who knew
kul idag förresten :)
skicka sms to me if du har tråkit   ?

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0