blogg

Missbruka bloggar, mjoo tack. Det är väl tydligen det jag gör nu. Skriver en ny blogg när det var sådär 6 timmar sen jag skrev den andra. Så jävla onödigt kanske, men här är jag iaf, framför datorn. En aning patetiskt, och det blir desto mer för er/dig att läsa.
¤   Det räcker med att prata. Det gör mkt det :)
Jag är ganska kall om fötterna, ok, det där var inget ordspråk utan jag menar bokstavligt talat. Kall om fötterna, det känns nästan som jag har gått i ösregn. Framför skärmen just nu ligger 3 tlfnkataloger. Hade dom förut när jag skulle ringa flersamtal, då jag inte fattade ett skit. Satt och läste "tjänster som gör vardagen lite lättare" ett par hundra gånger men förstod jag, näe. Uppe i huvudet fanns lika mkt som det finns i en fotboll.
Förresten så har jag nyss kmit på att solen hlr på att gå upp. Det är så jävla vackert! För nån timme sen var det nästan beck svart och stjärnorna lös upp himmelen hur vackert som helst, nu syns dom bara litegrann, annars lyser solen borta i nordöst. Lr lyser och lyser kan jag väl inte påstå direkt. Ni vet vad jag menar.
Varit ute och kört på lite folk ikväll. Tänker inte nämna mer. Kul iaf :) I början var det lixom; tjoohej, kör oss dit och dit och "wöööj, vilket jävla drag!", sätt på kåta marie förfan! Sen vid 2-3 snåret va det inte så mkt kvar av dom krafterna inte. Lulligt..


jag älskar dig.
(v

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknaa...

2007-11-27 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0