- sista dagen på sommarlovet

Japp, så är det! Jag läste nyss runt lite bloggar. Kom att tänka på att gymnasiet blir fint, att det inte finns något att oroa sig över. Känns pretty good anyway. Imorn är det på igen med skolan. Musik/estet. Har nog en del att berätta när jag kmr hem ifrån stan.
Imorse så somnade jag kl 04.30 typ för jag satt och höll på med en stillbildsfilm om Anki. Och jag som hade lovat mig själv att vända tillbaka dygnet, men icke sa nicke! Har stritt lite med Jocke nu och la på för jag ska soova. Om jag lyckas! Jag är inte säker på det.
Det har varit värsta fina vädret idag och det är så underbart. Det höjer verkligen humöret! Tack så mycket! Jag önskar jag vore lite mer tillbaka i banorna med att älska livet. Jag har av ngn anledning kommit ifrån det lite grann. Inte sådär mkt men det känns iaf. Och jag vet inte om det är för att det händer så otroligt mycket runt omkring just nu. Sånt man känner att man måste ha kontroll över, men man mister den titt som tätt och det är förståeligt. För ingen människa kan ha kontroll på allt, eller kan ha kontroll hela tiden.
Lite tråkigt, eller mkt tråkigt är det att sista dagen på sommarlovet 07 är gjord. Och hur ska jag sammanfatta sommaren.. Jag kan säga att vi hoppades på att det skulle bli den bästa. Bäst och bäst, det går inte riktigt att definera den så. Stop this heartbreak. Det är en sommar då vi har fått en hel del tid tillsammans med flickorna, vilket är ett stort plus. Förra sommaren hörde vi knappt ifrån varandra. Kanske hade vi liite för mkt planer för denna sommaren, men vafan den blev toppen ändå! Det har hänt mycket! Jag skulle nog vilja säga att jag har vuxit mig starkare, samtidigt som jag har haft världens ångest och rädsla. Men går man igenom ngt så kmr man ut starkare på andra sidan! Och det känslan är underbar och betydelsefull.
Just nu lyssnar jag på My Sweet Shadow - In Flames, den är det väldigt mkt attityd i. Bra låt. Men för att återgå till samtalsämnet.. Skolan börjar. Vi ska samlas i aulan. Jag vet att vi alla har blandade känslor inför detta. Jag är nog hyfsat positiv inställning, men enormt osäker på vad det kmr bli. Man känner ju inte igen sig. Tur är nog att vi bara är 1:or på Solberga imorgon. Vi kmr ränna runt som yra höns.
Kanske dags att sova,

(v


Kommentarer
Postat av: Broder (v

Oroa diig inte nu syrran ;) gåår så bra så skaru se ;)

2007-08-21 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0